Sunday 21 May 2017

More bed linens - Ράβω πάλι σεντόνια

Γεια σε όλους σας!

Επανέρχομαι με δύο νέα σετ διπλά σεντόνια που είναι ειδική παραγγελία της μαμάς μου για δώρο γάμου.
Τα πανωσέντονα (240 εκ Χ 250 εκ) και οι μαξιλαροθήκες-φάκελοι (50 εκ Χ 70 εκ)έχουν ασορτί φάσα και σιρίτι, τα κατωσέντονα (200 εκ Χ 150 εκ +30 εκ γύρω-γύρω) έχουν λάστιχο. Οι μαξιλαροθήκες είναι ραμμένες με γαλλική ραφή. Τα υφάσματα βαμβακερά 100%.


Εδώ τα χρώματα φαίνονται καλά


Ενώ εδώ, η φωτογραφία τα αδικεί.




Κατά τη διάρκεια του ραψίματος,


το τραπέζι της κουζίνας μου είναι γεμάτο!


Και το καλάθι με τα ασιδέρωτα είναι γεμάτο επίσης!
Και θα γεμίσει κι άλλο φοβάμαι, γιατί το μεν ράψιμο το απολαμβάνω το δε σιδέρωμα όχι και τόσο.....

Σας χαιρετώ,
να είστε όλοι καλά.


2 comments:

  1. Αχ, αυτό το σιδέρωμα Νούλη μου! Μας καταδυναστεύει αλλά είναι και το πρώτο θύμα όταν πιάσουμε το ράψιμο!! Μπράβο για τα σεντόνια σου, πολύ όμορφη ιδέα για γάμο! Εμένα πάντως μου φαίνεται βουνό να κάνω όλη αυτή τη δουλειά! Σε θαυμάζω!!! Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  2. Συγχαρητηρια Νουλη μου.....ποσο ομορφα τα σεντονια σου !!!!

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!