Friday 10 July 2015

Sewing bed linens - Ράβοντας σεντόνι και μαξιλαροθήκη


Καλημέρα !!!

Τι κάνετε;

Εγώ πάντως απ' όταν αποφάσισα να κλείσω την τηλεόραση, είμαι λίγο καλύτερα.
Και για να καρατήσω το μυαλό μου μακριά από κακές σκέψεις ξεκίνησα την ράβω - ψυχοθεραπεία, έχοντας σκοπό να αποφύγω μία ενδεχόμενη κρίση πανικού ή μια αληθινή ψυχοθεραπεία.

Βρήκα λοιπόν στη γειτονιά μου εμπριμέ βαμβακερό σεντονόπανο και λευκό ΒΙΚΤΩΡΙΑ σε πολύ καλή τιμή. Αγόρασα την ποσότητα που χρειαζόμουν και έριξα ξανά μια ματιά στις σχετικές αναρτήσεις στο internet σχετικές με το ράψιμο μαξιλαροθήκης με τη μέθοδο hot dog ή burrito.

Το πρώτο μεσημέρι μέτρησα και έκοψα τέσσερα μονά σεντόνια και δύο μαξιλαροθήκες. Το ράψιμο το ανέβαλα για την επόμενη καθώς το αριστερό μου χέρι κουράστηκε και παραπονέθηκε με έναν έντονο πόνο.

Χτες το πρωί ξεκίνησα το ράψιμο και το αποτέλεσμα με ικανοποίησε πολύ.



Για το εξώραφο στη φάσα του σεντονιού και της μαξιλαροθήκης χρησιμοποίησα το ποδαράκι για το κρυφό στρίφωμα (blid hem foot) που με βοήθησε να έχω ένα τέλειο γαζί δύο χιλιοστά από την άκρη του υφάσματος. Το ίδιο ποδαράκι το χρησιμοποίησα για να ράψω όλα τα στριφώματα των σεντονιών μου που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από εκείνα του εμπορίου. Αυτή η χρήση ίσως δεν είναι η ενδεδειγμένη ωστόσο σας την συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Ένωση της φάσας με το σεντόνι.

Ράψιμο της πλαινής ραφής της φάσας (ο υδροδιαλυτός μπλε μαρκαδόρος έχει πάντα την τιμητική του...)


Έξυπνος τρόπος για ολόισια γαζιά.
Τώρα που τέλειωσα, σκέφτομαι να φτιάξω και κάτι ακόμη, μια και το Σαββατοκύριακό μας προμηνύεται έντονο!

Σας χαιρετώ, να είμαστε όλοι καλά, κι όλα να κυλήσουν καλύτερα .....



No comments:

Post a Comment

Welcome!
Καλώς τους!