Thursday 19 June 2014

Baby Girl Bibs - Σαλιάρες για κοριτσάκι

Καλημέρα σας!

Τις προάλλες που ήμουν στο σούπερ μάρκετ, βρέθηκα στα είδη σπιτιού και όταν το μάτι μου έπεσε στις πετσέτες, μου ήρθε η ιδέα!
Αγόρασα λοιπόν μια πετσέτα προσώπου σε χρώμα ροζ παστέλ με σκοπό να τη χρησιμοποιήσω για να φτιάξω ένα συμβολικό δώρο για μία μικρή δεσποινίδα που ετοιμάζεται να έρθει στον κόσμο.
Ανάμεσα από πολλά πατρόν που βρήκα στο διαδίκτυο, προτίμησα αυτό.
Έψαξα στα υφάσματά μου και διάλεξα αυτά με τις ροζ αποχρώσεις.
Στις δύο άκρες τοποθέτησα press buttons για το κούμπωμα.

Τι λέτε, δεν είναι χαριτωμένες;


  

5 comments:

  1. Καλημέρα!!! Πολύ ωραίες και σε δροσερά χρώματα οι σαλιάρες! Θα αρέσουν πολύυυυ!

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφο και χρήσιμο δώρο .Τα χρώματα χαρούμενα όπως ταιριάζει σε μια δεσποινίδα.

    ReplyDelete
  3. Σε ανακάλυψα !!!!!!!!
    Τι τέλεια όσα φτιάχνεις !!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Μου αρέσει που φτιάχνεις τόσα πανέμορφα πράγματα από....άλλα πράγματα!Είσαι τόσο ευρηματική!!!!

    ReplyDelete
  5. Nice bib designs. I like how simple but girly they are. Did you ever consider making the snap buttons adjustable? Babies grow up so fast that their neck sizes are not the same anymore.

    http://ghcbibs.com

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!