Wednesday 9 April 2014

Fabric bundles from UK! - Υφάσματα από την Αγγλία!


Καλημέρα σε όλους!!

Επιτέλους, τα υφάσματά μου κατέφθασαν!
 
Σήμερα το πρωί ο ταχυδρόμος μου έφερε μια ειδοποίηση παραλαβής δέματος από το ταχυδρομείο. Έτρεξα χωρίς να χάσω δευτερόλεπτο και επέστρεψα στο σπίτι με το πακέτο ανά χείρας. 
Η αλήθεια είναι πως μια αγωνία την είχα για το αν αυτά που παρέλαβα ανταποκρίνονταν σ' αυτά που είδα και πλήρωσα.
Ευτυχώς γι άλλη μια φορά η αγορά από το εξωτερικό μέσω internet επιβεβαίωσε τις προσδοκίες μου κατά 100%.
 
Το συνολικό μήκος των υφασμάτων είναι 10+ μέτρα γιατί κανένα κομμάτι δεν είναι ακριβώς μισό μέτρο αλλά απο 7 εως 10 εκατοστά περισσότερο.
Το πακέτο μου έφτασε μέσα σε 12 ημέρες.
Το συνολικό κόστος της αγοράς (ύφασμα και μεταφορικά) είναι 66 ευρώ, δηλαδή  6,5 περίπου ευρώ/μέτρο.
Θεωρώ ότι ήταν συμφέρουσα αγορά αφού α) η ποιότητα είναι εξαιρετική, β) οι συνδυαμοί των χρωμάτων μεταξύ τους είναι τέλειοι, γ) τα ανάλογα υφάσματα του κέντρου κοστίζουν τουλάχιστον 5 ευρώ το μέτρο, γ) εάν ζητήσεις να σου κόψουν μισό μέτρο από  20 διαφορετικά υφάσματα σε κοιτάζουν σαν να τους λες ανέκδοτο.
 
Ικανοποιημένη όσο δεν λέγεται και με ένα χαμόγελο ως τ' αυτιά, δίπλωσα τα κομμάτια μου σε ομοιόμορφα μικρά τόπια χρησιμοποιώντας τον χάρακα (15εκ Χ 60 εκ), τα φωτογράφισα και σας τα παρουσιάζω για να μοιραστείτε τη χαρά μου.









Για όποιον ίσως ενδιαφέρεται να ρίξει μια ματιά, το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι εδώ.

Θα χαιρόμουν ιδιαιτέρως εάν κάποιος έχει να μας προτείνει  κάποιο άλλο κατάστημα με συμφέρουσες προτάσεις που να βρίσκεται εντός EU για να έχει χαμηλά μεταφορικά έξοδα και να μην έχει δασμούς στο τελωνείο.

Γεια σας και να περνάτε καλά!


 

2 comments:

  1. Με γεια, με γεια!! Καλές δημιουργίες με τα υπέροχα υφάσματά σου.

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα! Τι είδους υφάσματα φέρνετε? ενδιαφέρομαι για φουλάρια και πασμινες

    ReplyDelete

Welcome!
Καλώς τους!